.:: HALASI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS ::.





Elektronikus ügyintézés

 

Ezentúl elektronikusan is intézheti önkormányzati ügyeit az E-önkormányzat portálon vagy a lenti képre kattintva:

 

Ügyeik intézésében segítségre lehetnek a következő videók:

 

Egy vállalkozás üzemeltetése sosem egyszerű feladat, de a helyi iparűzési adó bevallás már nem jelent gondot.
Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!

 

 

Egy új iroda berendezése sosem egyszerű feladat, de az adóegyenleg lekérdezése már nem jelent gondot.
Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!

 

 

Az új szokások kialakítása sosem egyszerű feladat, de a gépjárműadó mentesség bejelentése már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

 

 

Egy szálláshely beindítása sosem egyszerű feladat, de annak nyilvántartásba vétele már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

 

 

Egy esküvő megszervezése sosem egyszerű feladat, de a születési anyakönyvi kivonat kiállítása már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

 

 

Egy vállalkozás bővítése sosem egyszerű feladat, de a behajtási engedélyek kérése már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

 

 

A továbbtanulás finanszírozása sosem egyszerű feladat, de a szociális támogatási kérelem benyújtása nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

 

 

 

Az Országgyűlés az elektronikus ügyintézés széles körű elterjedése, az eljárások gyorsítása és az adminisztratív terhek csökkentése, a magánjogi jogviszonyok, továbbá az állam és polgár közötti jogviszonyok szélesebb körű elektronizálása, az elektronikus ügyintézést biztosító szervek együttműködésének biztosítása, valamint a lakosság számára a korszerűbb és hatékonyabb közszolgáltatások nyújtása a lakosság számára a korszerűbb és hatékonyabb közszolgáltatások nyújtása érdekében megalkotta 2015. évi CCXXII. törvényt.

Az új törvény rugalmas jogszabályi környezetet biztosít az elektronikus ügyintézés számára. Az új szabályozási modell a szolgáltatást helyezi a középpontba, számos ponton kényelmesebbé és ügyfélközpontúvá teszi a közigazgatási szolgáltatásokat, valamint több új, korábban nem elérhető szolgáltatás kialakítása is megvalósult.

2018. január 1-jétől az ügyfél jogosult az elektronikus ügyintézést biztosító szerv előtt az ügyei intézése során ügyintézési cselekményeit elektronikus úton végezni, nyilatkozatait elektronikus úton megtenni, az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvénnyel, valamint az e-ügyintézési törvénnyel összhangban. A hatékony, átlátható, ügyfélközpontú e-ügyintézési rendszer kialakítása megvalósítja a kétirányú kommunikációt az egyéni, illetve üzleti ügyfelek és az önkormányzat, valamint a polgármesteri hivatal között. A fejlesztések eredményeképpen most már Ön is kényelmesen, számítógépéről intézheti ügyeit.  

Elektronikus ügyintézéshez kattintson az alábbi linkre: www.epapir.gov.hu. 

Adóügyek intézéséhez kattintson az alábbi linkre : www.szuf.magyarorszag.hu. 

 

ÖNKORMÁNYZATI
HIVATALI PORTÁL